התקשרו עכשיו

בית חינוך "גליל מערבי"

לכל המעוניין,

הנדון : תכנית הכנה לצה"ל

מזה 8 שנים מתקיימת בבית-ספרנו תוכנית הכנה לצה"ל, המשלבת בתוכה ייעוץ, הכוונה וליווי של בוגרינו לצו ראשון ולמסלולי השירות, הכנה משמעותית לקראת שירותם הצבאי וכן תכנים של מנהיגות חינוכית וערכית. מטרת בית- הספר הנה להכין את הבוגרים לשירות משמעותי ואיכותי ולסייע לכל תלמיד להגיע למימוש עצמי על- פי נתוניו האישיים.

התכנית מתחילה כבר מכתה י', בדגש על מנהיגות נוער ואזרחות פעילה ועד להכנה לשירות הצבאי לתלמידי י"ב.

התוכנית כולה מתבצעת על-ידי שירן שלם, שמלווה את ביה"ס לאורך כל שלבי התהליך. הליווי של שירן כולל: הרצאות ,פעילויות סימולציות לתלמידי י"ב בנושאים כגון המשמעויות של להיות חלק מקבוצה עם הגיוס, התמודדות עם רגעי משבר ובירור ערכים ודילמות עימם הם עשויים להתמודד, העברת מידע חיוני לתלמידי י"א לקראת הצו הראשון,  ערבי הורים לשם העברת מידע על תהליך

הגיוס והכנתם לקראת תהליך זה ועוד.

בזכות גישתו המקצועית, ניסיונו הרב, הערכיות והכריזמטיות שבו, מצליח שירן לרתק את התלמידים בהרצאותיו, ללמד ולסקרן אותם ויותר מכל, מצליח להחדיר בהם מוטיבציה לשרת את המדינה באופן משמעותי ולתרום ככל יכולתם.

הליווי האישי והייעוץ להורים ולתלמידים, האכפתיות והמקצועיות, הפכו את שירן לחלק בלתי נפרד מצוות בית-הספר. על ידי פגישות אישיות, הגעה לבית הספר בכל עת ומענה טלפוני בכל שעות היום, הצליח שירן ליצור קשר משמעותי מאוד עם תלמידי בית הספר והוריהם, אשר מרבים לפנות אליו בכל סוגיה, לשתף אותו בקשיים מיוחדים ולהתייעץ עמו גם בנושאים אישיים ורגישים.

צוות חינוך חברתי בית חינוך "גליל מערבי":

ימית מרקוביץ' – רכזת תחום חינוך חברתי.

מיכל הרשקו- רכזת חינוך חברתי שכבת י'.

מיה טרבלסי- רכזת חינוך חברתי שכבת י"א.

עידו שמש- רכז חינוך חברתי שכבת י"ב.

20/5/2012