התקשרו עכשיו

ייעוץ ממוקד לקבלת החלטות

 

תקופת טרום הגיוס היא תקופה מבלבלת ומלאה בשאלות מהותיות ובהתמודדות עם הצורך בקבלת החלטות בזמן קצר, בתוך עולם חדש לחלוטין שאיננו מוכר למועמדים לשירות בטחון ולחיילים שכבר משרתים בצה"ל.

ידע הוא המפתח! בפגישה אישית ממוקדת של שעה תוכלו לקבל תשובות לשאלות המעסיקות אתכם בנקודת הזמן בה אתם נמצאים. פעמים רבות כל מה שאתם צריכים, הוא אדם בעל היכרות רבת שנים עם העולם הזה, שיספק לכם את המידע והכלים הדרושים ויראה לכם את האלטרנטיבות העומדות בפניהם על מנת לאפשר לכם לקבל את ההחלטה שתהיה נכונה עבורכם.

מטרת הפגישה:

בדיוק בשביל זה נולדה פגישת הייעוץ הממוקד, שמטרתה לסייע לכם בהבנת התמונה הכוללת, ידע והבנת התהליכים לקראתם אתם הולכים ולאפשר לכם לקבל את ההחלטות הנכונות עבורכם בצמתים חשובות ומהותיות בתוך תהליך הגיוס.

בפגישה אתם מביאים סוגיות מורכבות עימן אתם מתמודדים ויחד אנחנו מקיימים סיעור מוחות כאשר אני מספק לכם זוויות ראיה שונות, מאפשר לכם להבין את הסיטואציה ובוחן יחד אתכם מהי התוצאה של כל בחירה שתעשו. ההבנה שכל החלטה שתעשו עשויה להביא אתכם למסלול צבאי שונה, אולי שונה ממה שתכננתם בהתחלה, מסייעת לנו לדייק את הפגישה ואת ההחלטה הסופים שלכם באיזו אלטרנטיבה לבחור.

זוהי הזדמנות חשובה לשאול את כל השאלות שטורדות את מנוחתו של הילד שלכם ואתכם ולאפשר לכם לעבור את תהליך הגיוס מתוך שליטה, הבנה ושימוש בידע.

ליווי אישי צמוד: עם סיום הפגישה, תוכלו לשמור עימי על קשר רציף בטלפון ובמייל, בכל שאלה נוספת שתעלה תוך כדי תנועה ואני אשמח לסייע ולתת לכם את המידע הדרוש וללוות אתכם בתהליך הגיוס האישי שלכם.

אורך הפגישה:

הפגישה ממוקדת ואורכת כשעה, במהלכה יכולים המועמד לשירות בטחון או הוריו לשאול כל שאלה שמעסיקה אותם ושבה הם זקוקים למידע ועזרה.

למי מיועדת הפגישה?

פגישת הייעוץ מתאימה לכל נער, נערה או משפחה אשר עומדת בצומת קבלת החלטות בתהליך גיוס הבן או הבת לצה"ל.

ואם פגישה אחת לא מספיקה לי?

לא פעם, מתעורר בעקבות הפגישה הצורך של הנער/ה להתחיל תהליך של אימון אישי בו מושם דגש על תהליכי קבלת החלטות ועל עמידה מאחורי ההחלטה שנלקחה ברגע נתון.

ניתן גם לקיים פגישה קבוצתית של 3-4 בני נוער אשר מתמודדים עם דילמות דומות באותו הזמן. פגישה קבוצתית מביאה ערך חדש לתוך החדר. היא מאפשרת למשתתפים לקבל זוויות ראיה רבות ומגוונות מתוכן יוכלו לקבל הבנות רבות ולמצוא את התשובות בתוכם.

היכן מתקיימת פגישת הייעוץ?

לרשותכם עומדות שתי אפשרויות לקיום הפגישה:

 

קבלת פרטים נוספים והזמנת הדרכה אישית או קבוצתית:

ניתן למלא את הטופס או להתקשר: 052-4513333